Vi kan kalla honom Britt-Marie

Idag var nog den dagen då jag gick upp tidigare än tidigast.
I vanligt fall sitter jag uppe till fem-sex och sover sedan till två tre någon gång men idag fick det ble en liten ändring.
Klockan 7 var det bara att hoppa upp ur sängen och sedan ta sig till den onödiga tandläkaren.

Dom tryckte in hårda saker i munnen så bara tårarna sprutade av smärta och så fort hon sa "klar" så rusade jag där ifrån.
Tycker dom kan komma på ngt bättre att ha i munnen när dom fotograferar, ja något som inte är lika kantigt och stort.

Somnade en stund i hamocken och njöt av dom härliga solstrålarna som träffade mig i ansiktet.
Dock varade det inte så länge för efter en stund flög ett stort fett moln förbi och tog solens plats.

Lunch på stan och spanade på västerviks befolkning.

" om man ger någon något på alla hjärtansdag som är av samma kön, då betyder det väll inte att jag är homosexuell eller? "

Uppdrag på tippen där vi skruvade lite här och där och som ett plus hittade jag världens sötaste cykel som kommer bli min.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0