You can´t hurry love

Jag drack mitt kaffe men för att bryta rutinerna lite så tog jag mig ett par kanelbullar och ett stort glas med mjölk också.
Mjölk är underbart och jag ska nog börja dricka det mer.

Jag fick ett ryck och jag tog ut lådor ur garderoben och kastade ut alla mina kläder på sängen.
"lägga ner projektet direkt,du har tusentals kläder?" sa emma precis innan och precis nu känner jag att jag nog borde ha lyssnat.

Blir att sova på något annat ställe idag och röja imorgon istället.
Alla minga hängare gick åt och två tredjedelar av alla kläder ligger fortfarande kvar på sängen.

En tripp till skogen med en kycklingpizza i knät som doftade smarrigt.
Jag hittade några swompar och nu har jag hämtat min snygga söta lilla cykel.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0