en liten öl och lite alla som inte dansar är..

Gud vilken rörig dag det var igår.
Jag bor i förföljarnas stad och man råkade stöta på samma personer flera gånger om under hela dagen.
Lite kaffe och span på jönsson som spatserade runt på stan med sina stekiga solglasögon och svettband.
Hämtade en julklapp till mormor  mitt i all stressen och därfefter gjorde jag iordning mig på några sec.

Vidare till en förfest som var stimmig med rolig.
Nittiotreor tål inte sprit och pyramider och för deras del slutade nog allt i en härlig sörja.
Deltas julfest var rolig men DJ´en var inte en stjärna.
Cdskivor från aboslut blandat skulle jag nog kalla det han spelade upp för oss på dansgolvet.
Jag hittade roliga personer att snacka randomsaker med och att spana på dansgolvet var nästan en äcklig upplevelse med allt klängande och hånglande.

På hemvägen gick allt snabbt och jag klev av vid kvantum.
Jag trodde att hemvägen skulle bli enkel och mina färdigheter att bedöma avstånd var väll inte på någon toppennivå.
3,5 kilometer är inte skönt att gå efter man dansat loss.
Högklackade skor, tunna strumpbyxor, och en liten klänning är inget att ha på sig en kall vinternatt då det är 17 minusgrader och halt.
Men tror det eller ej  men jag överlevde och jag halkade inte omkull heller.
Fick en varm vetepåse av mannen min när jag la mig i sängen och den var guld värd , lika så han!


















Kommentarer
Postat av: josefine

det är ju kusligt vad fräsch man är på fest?

2009-12-27 @ 18:01:06
Postat av: nathalie

svar: Du är alltid snygg ! ;D

2009-12-28 @ 12:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0