Jag har lock för öronen fast på andra hållet !

Oj , nu har jag varit utan min dator i ungefär en hel helg och det känns faktiskt avslappnande.
All stress över allt man kanske missar, en viktig konversation, en viktig händelse, det är bara sjukt onödigt.

En helg i stockholm har varit lite annorlunda.

Träffade en kille som påstod sig  ha fågelinfluensan och lät precis som "fågelturken".
Nästan lite komiskt !

Var i en mörk källare och blev döv på köpet när dom dunkade BARAPAPAPAPAPAPAPA  på högsta volym.

Sov på en luftmadrass vilket gjorde att man inte fick så mycke sömn och på morgonen fick man det hårda golvet som frukost. Ont i hela kroppen var ju bara ett måste och fast att liggunderlag är hemska så är det bättre än den där honungsgula madrassen jag sov på.

Klockan 5 skulle en fest starta och som vi alla vet så är chilenare sega och  festen började nog en och en halv timma senare än vad dom hade sagt.
Lite lagom skönt att stå ute i kylan med en tunn kavaj och sommarstrumpbyxor!

Jag blev full på några glas vin och leendet på läpparna kunde man nog inte missa.
Resten av kvällen kändes lite som sweet 16 och jag somnade redan klockan 23.00!
Något som aldrig har  hänt  innan.

På hemresan köpte jag Ben & jerrys och det satt fint kan jag lova!






















Kommentarer
Postat av: Anna

Underbar dimma, gillar verkligen 4an och 5an :)

2009-12-02 @ 22:01:08
URL: http://kameraknapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0