Det var tur att vi hade en tolk

Jag vaknade pigg och röjde runt och städade och allt annat man kunde göra sådär runt 8 snåret.

Jag hoppade i sängar för att få liv i folk och öste mamma mia filmen på projektorn.

Pommes med rödvinssås och bacon var våran frukost och vi spanade på "pretty woman" som var bra som vanligt.

Alfapet försökte vi spela men gav upp ganska snabbt. Jag vann iaf !

Vuxenpoäng till mig som diskade massvis , handlade mjölk och plockade bär.
Pricken över i´t var ju min och emmas bärpaj som smakade sommar och sol.

Resten av tiden har vi suttit här och kollat på var sin skärm och tyckt att livet lekte.

Nu runt midnatt kom vi på att vi missat middagen och troligen led av matbrist så då blev det att äta fisk och pizza.

"Jag tror Moe är lite efter, titta bara på han "






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0