En speciell bokstav saknas i mitt liv

Nu har jag varit själv i några dagar och mitt kök såg ut som en katastrof.
För mycket disk  och för litet kök.

Diskade och jag skar mig självklart .

Gårdagen var rolig och väldigt skumm.
För mycket kaffe och för mycket stimm om ingenting slutade nog bra.

en runda på stan där vi försökte vara osynliga funkade inte så bra och jag misshandlade emma för det mesta när jag skulle backa med min cykel.

Vi tattade lite tårta av mormor innan det och det var ingen bra idé för nu dagen efter så är mormor den värsta tanten som finns och borde vara inlåst.

Över till grannen där vi bullade upp med sprit, pipa och rulltårta.

En fest på stan var rolig och kvällens samtalsämne var väll väldigt konstiga.
Ibland var det tårar som kom, ibland var det kramar och ibland var det ingenting alls.

Surrade runt lite här och var och när jag väl var hemma med min lilla minifamilj så skulle man leta efter katten.

Att vara full och leta efter en katt är inte lätt och sedan fanns det lustiga figurer i buskarna.

Idag  var världens segaste dag och tanterna tyckte bara synd om mig så jag fick sluta lite tidigare.

Nu är jag bortblåst efter en hård tur på havet med OdlaniR.



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0