"Fåren låter ju som pontus"

Mamma ringde nog tre gånger på min mobil sedan tre gånger på den vanliga hemtelefonen. Efter en stund så ringde pappa nog lika många gånger och jag kände verkligen inte att jag var kapabel att ens röra på läpparna.
Att väcka mig är ingen hit och dom som gör det borde både ha på sig hörselskydd och rustning.
Mamma kom hemrusandes en stund senare iaf och ryckte upp dörren och skrek " LEVER DU?"
Där var min morgon trashad och mitt humör var helt uppochner.

Stek i solen och jag smällte bort så efter en stund var jag mest desperat efter att få i mig lite kallt vatten.

Jag fixade en kladdkaka åt mig och emma och under tiden, när den var i ugnen tänkte vi utföra lite ärenden.
Dock lyckades vi inte med det och helt uppstressad satte jag mig på cykeln för att hitta emma.
Jag hittade  emma sittandes på en stol på konsum helt chill och försökte få liv i sin tegelsten.

Sitta på cyklar och ta kort & äta jordgubbar som var grannens var en kul grej en stund.

En tripp till norrlandet var nästa uppdrag och där fann vi ro på en brygga.
Piplisa hade vi med oss och "hjärtöl för feminister" fanns också med i våran lilla picnickorg.

Solnedgången var otroligt vacker och vi lyssnade på "surfin´ USA"

Vin och ostrbricka stod sedan på menyn och jag tyckte nog att de som var trevligast runt bordet var nog mina djur som satt och tiggde.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0