kaffe är något man inte ska dricka i en bil !

Stressen startade direkt och på en halvtimme skulle jag vara fresh och se så pigg ut som möjligt.

Slängde mig in i bilen med kaffetermosen i högsta hugg. I nästa stund var hälften av kaffet över hela mig.
Tvingar mamma att stanna bilen så jag kan torka bort det ljumma kaffet.
Jag gör så det bildas en lång kö och alla ser lika förvånade ut när dom ser mig hoppandes upp och ner.

Mat och tårta på äppeludden och lite latinamerikanska rytmer.

Fresha till sig lite igen och blev skrämd av spegeln så att jag flyger högt upp i luften och får till ett skrik.
Kollar en extra gång och då märker jag att det är jag själv.

Vidare till Fästen och där var det härliga brudar och 90-tals hits !

Hockeykillar kom och det blev mer fest.

Igelkottar och bryggor var sedan det som stod på schemat och helt plötsligt hamnade jag i min säng
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0