"Kom ihåg att vi ska dela på en vodka"

Jag satte mig på bussen och spammade sönder folk med sms.

Dunkade musik och helt plötsligt var jag i hultsfred.

Vi satte oss under ett träd och spelade kort och drack öl ur strösselburkar.

"du måste ha en streckkod annars kan du inte komma in"

Berusade sprang vi omkring och helt plötlsigt satt vi i ett militärtält med okända västervikare.
En Henrik hoppade in i tältet och vi kom fram till att världen är liten.

Hoppade upp och ner på konserter och sedan var man inte lite trött i fötterna.

Vandrade själv i skogen för att hitta till en bil där det fanns ett par rena skor.

Mobilen dog och där stod jag ensam vid vägen och kände mig borttappad.

Min egna taxi kom tillslut  och sen var jag hemma igen.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0