människor från både här och där

På jobbet var alla jobbiga och jag hade lust att strypa alla som sa ett pip till mig.
Kaffet var uppskatatt av mig och att få komma ut en stund gjorde iaf susen i några minuter.

Satte mig på cykeln och började cykla upp för den sega backen påväg till emma.
Ringer hela familjen Rinaldo utan att få ett svar så jag åker bara dit och sätter mig där på trappen och ser helt övergiven ut.

Föräldrarna kommer hem och bjuder mig på smörgås och tycker synd om mig, Emma hon lagar byxor med den enbente banditen och den finska skorpan.

SPRING SPRING  var nästa moment och som vanligt stressar jag både upp mig själv och andra i min omgivning.

Kött stod på inköpslistan

Smultron plockade emma på strå och vi drack gammalt kaffe med Eric sen började vi styra och ställa.

Vi fixade grillen och allt annat och jag är riktigt stolt !
 Vi klarar oss utan männen som tror att dom kan allt.

Victor, emmas syssling hade landat på lysingsbadet med sin flygande husvagn och kom hit på stört med lite Guld.

Nästan alla spillde dricka på bordet och var halvt losta/borta

Dom tvingade mig att spela en livlig fotbollsmatch som slutade i lagade lampor och trasiga blommor.

Det har blivit en rutin att sedan gå ner i källaren och sedan andas in lite vattenånga .


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0