nu missade du ankan som hoppade igen

Jag tycker det är för sorgligt

Nu har jag blivit stompad på foten och den är nästan blå
Människorna här är väldigt  underliga men det finns ju vissa jag tycker om och dom har jag träffat idag.

Några  har jag stor lust att spotta på och kanske till och med hoppa på efteråt men får ingen chans för dom är för långt bort.

Massa troare var på stan idag och dom var sliskiga och rika som vanligt
Jag tycker om dom fattiga som kör på öl och är glada iaf

Nu har jag kollat lite på borat och vill både se göran , baksmällan och bruno.

Jag faller nog nu rakt ner i sängen men lär väll falla upp igen snart om sådär ett dygn.

http://www.youtube.com/watch?v=hllX_0ydhZE




<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0