hjälpa folk i stadsparken

Några dagar med allt möjligt.

Jag har kollat på fulla människor , varit  full själv  och upptäckt hur roliga alla är att spana på från inte allt för nära håll.

Gårdagen bestod av väldigt mycket kött och plastisar som var på besök här hemma hos mig.
Eftersom alla såg så uttråkade ut i soffan kom jag på idén att spela minigolf vilket var en flopp för min del.
Jag och mormor delade sista platsen och fast att jag är yngre så hade hon mer skills än jag själv.

Lite hallon och sedan vidare till en alldeles för glad kille och hans vänner.
Min kväll slutade på en brygga nere vid stan där jag nog satt i några timmar och pratade om lite allt möjligt.

Jag vill börja skolan igen och sedan fylla år så jag slipper känna mig så liten.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0