Snöflingan lyste upp det rökfyllda rummet

En kompis kom hit och föll direk ner i min säng och sov där i fyra timmar.

Jag stekte blodpudding och tyvärr var lingonsylten inlåst i det lilla rummet med alkohol så jag fick nöja mig med björnbärssylt istället.

Mina partners staplade in i huset och vi fixade till det i källaren.

En vattenpipa , julbelysning och alkohol blev dagens höjdpunkt.

Vi körde på att bli smarta samtidigt som vi drack så därför gjorde vi om genispelet till en dricklek.

En hel drös med killar kom inrusandes in och övertog mitt vardagsrum.
Efter en stund kom också ett gäng tjejer som fick rundtur i mitt lilla men stora hus.

"Är du bortskämd eller ?"
"Japp, det är jag"

Alla försvann helt plötlsigt och jag hade väll inte direkt koll på allt vid denna tidpunkt.

Ett J och två likadana människor var besökargrupp nr 3.
Dom drog vi ner till källaren och lyssnade på mobilmusik.

Kvällen avslutades med lite Batman , Norrmän "norskar" och  S.darko




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0