Men jag tycker om dej och jag tycker om dej med !

Midsommarnatten , eller ska kanske säga dagen innan då kollade vi på söta hiphopare som lät som smurfar.
Vi spelade geni också och blev ganska utklassade av en viss MrSmart.
Röka vattenpipa och vara helt genomspeedad med alkohol och kaffe, det är fint

Vaknade nästa dag väldigt pigg och glad. Jag hade nog hunnit sova fyra timmar eller något sådant men vad gör det ?
Jag är både ung och orkar allt.
Vi drog ut och plockade en hel famn med blommor. Vi tänkte ta "opiumblommor" av turkarna men var för fega för vem vet , dom kanske skjuter oss ?
Jag slet och emma höll och mot slutet gick det så långt så vi plockade blommorna med rötter och blev påkommna av en röd bil som tutade helt galet.
Sill och potatis hemma
Turkar som addade mig och sa mest " sexyy baby" . Inte lätt att inte kunna någon engelska och försöka skriva något som liknade tyska blandat med ngt omänskligt.
Vi drack öl och sjöng med Parken. Låten "vad ska vi göra med henry" gick på repeat och vi gillade läget.

Vi hälsade på på Åhmans och köpte cigg och tog en pratstund med Roger som nog alltid tror jag är berusad.
Antingen ser jag inte något eller så vill jag ha ketchupen under pommesen.

Busschaffisen var väldigt glad och pratade massor med oss dock var problemet med det hela var att jag inte förstod hans grova västerviksdialekt.

Vi blev avsläppta vid Mommehål och då var det bara att börja traska.

mummsig bål och roliga lekar som till och med jag, jag som är antilekare tyckte om.
Vi åt bollar av yoghurt som såg ut som ögon och klädde midsommarstången.
VI sjöng vackert ur vårat sånghäfte och alla bara hade det härligt.

Några skurar lite nu och då ,men vad gör det när man är lycklig och gangster ?

snackade skit om allt och inget i det blöta gräset och pratade om smarta strykjärn.
ballonger och enar är bra saker lika så mörka vägar och egen taxi.

Midsommarafton igen tack ?
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0