"om det skulle vara jag så skulle jag hoppa som en bumbibjörn"

Jag var fruktansvärt opepp på studentfirande.
Hade nästan lagt ner tanken att dra ut över huvudtaget utan tänkte istället sitta inne och uggla men redan på "morgonen" fick Kim med mig till kortegen.
Jag tyckte dom var ganska opeppa och skrek inte så mycket som jag tyckte dom skulle göra.
Var dom inte glada att ta studenten?
Det gick iaf väldigt snabbt att kolla på kortegen och jag skyndade mig sedan hem för att äta lite kall mat.
Mamma fick med mig till Johanna som tagit studenten och där bjöds det på iskalla jordgybbsdrinkar.
Mysigt folk i alla åldrar fanns där och stämningen var på topp!
Pontus ringde och var berusad och tjatade mest om vart jag var och varför inte emma svarade i telefon.
Mitt svar var "hon finner ro, låt henne va!"
Jag tog mig sedan vidare till Jona där söta 92 och pontus befann sig.
Mot slutet var det jag och 13 killar och man kan väll säga att jag trivdes väldigt bra där med en fördrink i min hand som smakade hawaii?
Pontus klappade råtta och sen blev vi trötta på det trevliga sällskapet och drog oss vidare.
Jag hamnade hemma hos Oskarsson där det var livat och dom flesta sjöng och stod på stolar och dansade.
Jag lyckades bli inlåst på toan men tyckte det var helt okej för jag hade både trevligt sällskap och dricka i handen.
Senare blev det att ta sig till stan där jag föll och hade en trevlig pratstund  på en bänk.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0