Sommarlov på riktigt !

Idag började mitt sommarlov på riktigt faktiskt
Jag vaknade och hade ångest , sån där ångest som man alltid får när man har ett skolarbete kvar att göra.
Förutom det kändes det som om jag hade tusen saker till att göra än det där äckliga arbetet.

Jag skrek på alla och ville helst inte synas. Susade ner till stan med solbrillsen på och hoppades att ingen skulle känna igen mig. Var mest lost och höll nog på att bli påkörd fyra - fem gånger.

Till frukost-lunch-middag fixade jag köttbullekebabbaconvitlöksbaguetmos Och det var faktiskt gott.
Sola på en fuktig och rutten madrass var chill och läsa bolagets egna tidning var fina saker just för tillfället och emma, jo hon var helt galen att slipade jeans.

Skolarbetet skulle fixas och jag gjorde klart det också men i sista sekund så försvann allt och jag fick göra om det.
När allt var klart var jag gladare än gladast och hjälpte emma med sin mopp och åkte vidare till Lovie.

Solnedgång , båt och pussar är bra

Nu är jag pepp till tusen och lämnar lilla bonnhålan för en vecka.

Knäckebröd, alkohol , sol och musik lär jag och frugan leva på ..

FY TUSAN SÅ BRA VI KOMMER HA DET !!!!      Lite synd om er här hemma ....   faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0