Vi klär oss konstigt och dricker vin

Emmas föräldrar hade nu flytt landet och jag skyndade mig dit för känna på vad den riktigt första frihetsdagen hade att erbjuda.
Jag var fast besluten på att vi skulle äta dipp med grönsaker och tillslut gav emma med sig och vi shoppade loss.
En 4kilos vattenmelon och grönsaker blev det att bära på när vi lämnade willys.
Därefter blev det att laga flådig mat och bara va.
Klä på sig lustiga kläder blev nästa uppdrag och det lyckades vi med.
Vi hade vårat vin och bra musik och tog det bara chill tills vi inte förstod oss på hur man vevade ut en markis och tre män stormade huset.
Uno, vin och Enrique Iglesias blev kvällens underhållning.
Somnade på soffan och tyckte att filmen dom spanade på var för lång.
Jag vandrade sedan vidare från säng till soffa osv.
Vaknade tidigt på morgonen av att markisen flög omkring och att kylskåpet viskade "natta ... natta"

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0