Vi kommer aldrig vara likadana som innan

Nu är jag hemma igen
Så många minnen och så många stunder som jag vill fly tillbaka till.
De här dagarna har nog bestått av allt.
Det har både varit lycka, kärlek, musik , tårar , ilska , tjaffs , förvirring men framförallt massa underbart.

Jag och frugan startade våran resa med fiskbullar och vattenmelon.
Vi hamnade på en buss med gamla och utvecklingsstörda gubbar som var väldigt roande.
En sopsäck med allt vi behövde för att överleva veckan drog vi omrking med på stockholmsstation.
" vad har ni där?"  "är det ett lik i den där påsen?"

Vi lyckades nå Borlänge efter många timmar och festen startade nästan direkt.
En randomplats till vårat tält slutade i confusion och vi packade ner tältet nästan lika snabbt som vi satte upp det.

Galna grannar , Ukelele och "ljuva" toner från en berusad trummslagare som hade hittat en soptunna var undehållningen om nätterna.

Den gröna Bag in Boxen var en av mina käraste vänner och de färglada strösslet som låg i väskan var med på varenda konsert.

The sounds , Mando diao och Håkan Hellström gjorde veckan perfekt och under de olika konserterna var man på olika humör och fick ut mycket av musiken.

"M.J är död" ekade över hela campingen och alla hade olika åsikter om det.
 Skämt , minnesstunder och mycket annat fanns lite överallt.
"jag tror dom har skickat honom till månen"

Victor var otroligt söt och snäll och hade ett tålamod av guld.
Hängde med oss på heltid ungefär och jag tror faktiskt att han var en stor del av det bra under veckan.
 Han fick alltid med oss till  sköna och snygga människor och vi fick joina allt det goa.

Det är skönt att vara hemma men det skulle inte skada att göra om allt detta igen !

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0