Det är äckligt

Mitt största misstag än sålänge är att jag valde samhäll-samhäll och inte något mer estetiskt.
Jag vill spy på plugget eller bara gräva ner mig i en liten grop.





Jag längtar efter rökfyllda rum med vattenpipstobakens fylliga arom.
Att dricka massa öl så att mina hjärnceller försvinner, glömma bort den trista hösten en liten stund.
Pussas i månsken och viska jag älskar dig i min dröms öra.
Dansa runt i dimma tills jag ramlar omkull och sedan njuta av det råkalla gräset som tränger sig på.
Sjunga gamla ballader på ett sunkigt ställe mitt i landet ingenstans.
Bara leva.







Kommentarer
Postat av: Alleballe

håller med dig, ibland ångrar jag att jag bytte från estet :/

fin bild btw <:

2009-11-07 @ 14:09:01
Postat av: Agny

väldigt fin bild :)

2009-11-08 @ 20:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0