citronté & snickers

Efter bara några timmar var jag kvar med NP och det kändes skönt.
Skrivkramp , rastlöshet , pennstiftet tog slut och hungrig som ett svin fick jag troligtvis ihop en liten text iaf.

Mobilen lever sitt egna liv och vägrar fungera när jag vill, så jag gick spontant över östersjövägen och hälsade på min ont-i-magen kompis.

Vi konstaterade att när man har pojkvän blir rummet stökigt eftersom man lever mest i sängen som liknar en liten ö i våra stora rum.
När man väl är i rummet  så leker man "inte nudda golv" och den som nuddar golvet lär nog leva i karantän en tid framöver.
När det har blivit för stökigt flyr man från den så kallade ön och bosätter sig på vånigen närmare himlen, där man ofta finner ro i en soffa.
Jag hatar att städa och det som gör lite extra ont är att jag egentligen älskar mitt rum.
Men just nu ser det ut som en gränd mitt i slummen så jag överger det för ett tag.

Nu ska jag sjunga på julsånger och äta schnitzel med ketjap !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0