Du ska alltid ha din vilja igenom

Jahopp, då ska man bli glasögonorm !
Ett par svarta bågar investeras troligen om nu inte de hawaiianska ser bättre ut.

"Du lurar ögat när du tar på dig ett par glasögon"
"Det ser faktiskt ut som du går in för skolan!"


Imorgon ska jag nog gå och köpa mig ett nytt objektiv för jag har tröttnat på mitt usla som jag har just nu sen bär det av till Göteborg med Martin plus mamma och pappa.

Troligtvis blir det shopping och jag hoppas på att pappa sponsrar med lite pengar till nya koftor så att jag låter bli hans .

Jag tycker att vinterskor är extremt fult men känner att jag behöver ett par varma annars lär jag inte ha några tår eller fötter kvar när våren kommer så får se till att försöka att hitta ett par ganska snygga där borta.


Min förkylning håller i sig och jag skulle inte bli så förvånad om jag har fått släng av nöffnöff-sjukan.

Nu längtar jag efter lite julafton och sedan en visit på Cuba.

Kanske blir att ta årets första dopp där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0