"kanelbulla, jak hata invaaandraa"

Jag och Martin köpte oss en fisk som fick heta Lukaz sen stack vi till Borås/Göteborg och hade det mysigt.
Jag slösade bort massa pengar på snygga kläder vilket känns väldigt bra men lite tråkigt för nu är jag nästan pank.
Hälsade på släktingar till mig som underhöll med sång och musik klockan 12 i ett hyreshus.
Guantanamera "panta mera" spelades flera gånger om och vinet och osten som stod på bordet försvann lite pö om pö.
En skön helg helt enkelt !
Och sedan en sak till, garnbollarna som hänger i fönstret blev nog tattade.
Tycker det är lågt att sno dom men inte den gamla kasettbandspelaren.










































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0