KOM O SE KOM O SE !!!

Idag har jag sjungit , sjungit och sjungit så att luften fastnade i halsen och allt slutade med en kråka och lite hoooande.

Nu på onsdag och torsdag ska jag sjunga på  bryggaren och jag tycker att du kan komma och kolla på mig och alla andra.
Jag lovar att sjunga fint och dessutom se fin ut också.
Julkännslan är ju självklart maxad och fin musik lär ni få lyssna till.
Om ni har tur kanske ni kan få en pepparkaka av mig också.

Alltså, klockan 7 på onsdag och torsdag är det konsert och biljetter kan du köpa på biblioteket här i stan.
Så det är bara att ge sig ut i det dystra väderet köpa sin en liten lapp och sedan hitta lite julfeelings en annan dag.
Hur bra som helst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0