vi blev kokta av elementet

Vi sov bort dagen tills han skulle åka och jag skulle börja skolan.

Sängen har blivit något som är väldigt svårt att ta sig upp ifrån, så det var ingen lätt match när väl klockan hade tickat sådär fruktansvärt snabbt och det var tid att gå upp.

När det var tjugo minuter tills bussen skulle gå  och jag började var allt ett enda stimm, som vanligt.

Stress och mitt i allt stimm så kom jag på att jag varken hade cykel eller nycklar.

Ett "hej, säg att jag är sjuk" sms skickades snabbt men när jag hade gått halvvägs hittade min smskompis mig och skoldagen blev räddad, tyvärr.



Nu när jag kom hem och var frusen som en istapp fyllde jag badkaret med hett vatten och käkade vindruvor med lykke li i öronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0