Jag vill bli skolterrorist !

Helgen har varit skev.
Mycke fest och för lite seriöst , iaf ibland.
Samhällsfest var lite av en katastrof vissa stunder.
Dom tattade dricka och var riktiga surpuppor.
Dagen efter var det spontandrickning och kvällen började bra men slutade på ett helt annat vis.
Idag var det "en äta mat dag" då jag och martin mest bara har förflyttat oss lite och ätit.
Nu är allt grått och jag känner mig ensam.
Plugg och trötthet leder till dagdrömmar och inget blir gjort.

Jag vill dra här ifrån på direkten.













































& jag heter Nathalie Chávez






Kommentarer
Postat av: emilie heter jag

känner mig precis som dig! alltså att jag dagdrömmer och inget blir gjort, vill här ifrån.. och ensam på ett konstigt sätt. för jag har en underbar pojkvän sen 1 år tillbaka och jätte goa vänner och allt. men jag vet inte jag trivs inte här. jag kan inte vara mig själv.. och aa vet inte varför jag skriver till dig för känns lite dum eftersom vi inte känner varan eller nått.. men jag vill bara säga att jag är en som känner som dig. och jag beundrar dina texter, dina underbara bilder och hela dig hur mycket som helst! du är grym helt enkelt! ha det bra och hoppas på att få läsa och se med bilder

2009-10-05 @ 00:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0