Är det där Choklad ? Nej , det är rostbiff

Det är såhär att nu har jag gjort för mycket för att komma ihåg allt.

Fredagen så gick jag i skolan och hade förbannat ont i ögat och jag har kommit på att mina ögon har blivit riktigt skeva. Tror nog det är dags att hälsa på glasögonormen så jag kanske kan fixa till mina små bruna ögon med ett par fräsiga glasögon.

Pizzaflåd och onödiga promenader fram och tillbaka blev det också en hel del av och äntligen fick jag smaka på lite vattenpipa som jag längtat efter så länge.

cykelrace och jag trodde jag skulle dö för varje nedförsbacke som kom men som tur var överlevde jag.

Ett lite spontanhäng hos emma senare på kvällen tillkom och andré och martin började lira pingis i hallen medans vi glodde på idol.

Just nu tycker jag inte om någon direkt i idol men det kanske kommer med tiden.

Allt avslutades med lite glasstårta och en god drink.



Lördagen var det bara att vara pigg och glad och gå upp så tidigt som klockan 8.
Trodde en stund att jag gick i sömnen men efter lite kaffe klarnade det till i huvudet och vi var äntligen framme i Linköping.

Shopping både i stan och på ikano blev det och vi lyckades springa bort oss utanför ikano och det tog en väldig tid innan vi hittade till våran kära lilla familj.

Massa mat , mer matt och sedan lite mat till blev det och sedan somnade vi pang booom.

Idag är jag trött och dricker pucko.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0