död

Igår var en av de värsta dagarna i mitt liv.

Tänk dig något som är värre än att bli sårad och något man vill vakna upp ifrån, vakna upp från verkligheten.
Nu kanske detta låter som att någon har gått bort eller att någon eller jag ligger på dödsbädden, men så är inte fallet.

En vanlig lördag med fest och tokigheter som började sådär bra men slutade väldigt obra.
Illamående till tusen och jag fick inte behålla någon mat eller vätska i kroppen på hela söndagen.
Inte ens en matsked med vätskeersättning fick jag behålla.
Brutalt kändes ungefär allt.
Att knapt orka prata och vara törstig som ett svin är ingen hit.

Gårdagen var ganska mörk och jag fick inte se något dagsljus alls.
Leva på toan är inget kul och nu i efterhand blir jag spyfärdig bara jag tänker på  palladium eller toaletter.

Just nu är jag iaf sjukt glad över att jag fick slippa att åka till sjukhuset och droppet som de ville att jag skulle ha.
Nu ska jag nog satsa på hemmakvällar och mys.
Kanske är lite mer min grej om jag tänker efter.

Idag får jag förhoppningsvis i mig lite te,
men vet ni vad jag är sugen på ?
Coca Cola!

& alla ni som går på krogen o sådär.
Lova mig att ha ett vakande öga på era glas HELA tiden för det är någon eller några som verkar tycka om att förstöra för andra som vill ha kul.



Kommentarer
Postat av: Ema

det är fan inte trevligt med sånna typer alltså :/ som om alkoholen i sig inte ger tillräckligt med bakfylla och helvete.

2009-10-20 @ 20:18:32
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Ema

nej usch, man blir ju lite avskräckt. jag har faktiskt aldrig sett/hört om något sådant här i viken förut, men så klart så ska det ju finnas idioter överallt :)

2009-10-20 @ 20:58:15
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag hörde talas om att det var någon som gick runt och höll på med sånt där, riktigt sjukt :S

Hoppas du mår bättre nu iaf!

2009-10-21 @ 15:31:13
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Carola

Men shit, så himla hemskt! Västervik har blivit riktigt läskigt alltså :(

2009-10-24 @ 15:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0