onsdag ?

Idag var den dagen då jag träffade min fru.

Innan det var jag mest aggro och skrek på små ettor som fnissade och var allmänt störda i huvudet.
Hade nog lust att slå på saker och ting men jag lät bli och blev tillslut snäll när jag fick goda tuttifrutti godisar.

Hade kaffehäng som vanligt och vi såg ut som regnbågen när vi gled på våran vita häst.
Köpte glass på ÖB och fick onda blickar av småkillar som nog tänkte vara busiga och tatta godis.
Känns faktiskt väldigt fail att tatta från öb när allt är så billigt men är man fattig så är man.


Nu är det mörkt ute och jag tror det är onsdag.
Tror det är dags för lite höstlov och spontanitet igen !














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0