Mat, Mat och Mat med Märta

Nu i helgen har jag inte gjort så mycket måste jag säga.
Jag har mest sovit på fel tider och ätit massa god mat med martin.
Förkylningen vill inte dö så jag får nog leva med den som min elaka tvilling.
Em & An var här igår och dom hade en egen liten fest med oss i köket.
Vattenpipa inomhus och vem som gjorde bäst rökringar förekom ganska mycket och tre paket bacon konsumerades.
Nu sitter jag och väntar på att Love Actually ska börja och killarna här vid vardagsrumsbordet käkar så mycket tacos så att dom mår illa.
Det är nog lite manligt eller ?


Hugh Grant säger jag bara !
Senare blir det nog att kolla på Music and Lyrics



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0