om man gör det roliga först och sen det tråkiga

Tänk dig att du har massa ämnen i skolan sen tar du alla dom böckerna och lägger dom i en hög, därefter sitter du och kollar på dom i en halvtimme. Då känns det ganska fail och tiden bara rinner iväg.

Jag vill läsa saker som ger mig ngt och inte skräpsaker som bara är kunskap som jag nästa dag förflyttar till papperskorgen och trycker på " töm pappaerskorg".

Nu drömmer jag mig bort och spanar på bilder från Kuba.
Kanske blir att fira nyårsafton där.
Sen funderar jag på att göra något spontant och dra ifrån sverige på höstlovet.
Sådant som märks kanske !

Dagens nöje är att sitta och trycka på en av och på knapp till min lampa, min dator lyser upp när allt annat lyser upp.
Den är bra gullig ska ni veta !













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0