Jag blir så avis

Jag sov knapt något inatt och på morgonen var min hals helt förstörd.
Skulle nog förklara min smärta med att man råkat svälja en boll med sandpapper och sedan försökt svälja ner det med kokhet varm oboy.

Sov bort resten av dagen sen och hade dåligt samvete över att jag inte kunde vara med och öva mina sånger med gruppen.

Fixade iordning en liten ostbricka och kollade sedan på bones.

Nu kollar jag på Idol och känner att jag verkligen skulle vilja hålla på med sådant.
Men känner att rösten inte riktigt räcker till och att min hals ofta sviker mig med sveda.
Tänk att stå där på en stor scen och ha massa människor som suportar och vill bara höra på mig , ingen annan.

Vilken känsla!

Nu tänkte jag klunka i mig lite krusbärsdricka och äta lite smörgåstårta som mamma har fixat till mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0