kattmat och kaffesump

O herre gud vad jag hatar idag !

Jag var sur på onödiga sms och talet jag just nu har lagt vid sidan av var bara äckligare än äckligt.

I morse hade jag ätit en banan och lagt skalet på golvet precis framför sängen.
Där hade jag också satt min stora kaffekopp med kaffe som jag tänkte dricka upp om en stund.
Men...
Om man springer till toan för att snyta sig halkar man på bananskalet och smäller ut kaffet över mina nytvättade kläder och i samma sekund ringer mamma mig och undrar vad jag är sugen på för mat.

Trodde bara sånt här hände i filmer eller i någons fantasi.

Nog om det  nu iaf .
Får försöka klara mig på det som var bra idag .
En söt lapp i min sko !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0