Mosigt

Idag har allt varit lite fram och tillbaka.
Sov dåligt och vaknade försent  med ett dåligt humör.
Det var mammas födelsedag och jag hade nästan glömt bort det helt och hållet.
Första lektionen vi hade idag trodde jag var geografi.
Med ny lärare som var Peter Habbe så blev jag väldigt förvirrad.
Han pratade om allt  från apor , homosexuella , Gud och heroin.
Tillslut fattade jag iaf att de var Religionkunskap som jag hade.
När skolan äntligen var slut skyndade jag hem och slängde mig ner i sängen.
En blomtant ringde och störde mig stup i kvarten och tillslut kom vi fram till vad mamma skulle ha för present.
En vit hortensia
Jag var galen pga. trötthet och att jag aldrig får någon tilllagad mat här hemma så ursinnig på allt fräste jag och spottade på allt och alla i min närhet tills jag hittade ett paket under bordet.
EN MACBOOK PROOOOOO.
Fick mat och blev snäll tillslut.
Men sen helt plötsligt ser jag att min hund inte kan gå.
Jag försökte resa henne upp men hon föll bara pladask ner igen.
Vet inte vad det är  men om det blir  sämre måste hon till sjukan på direkten.
Nu tänkte jag sova och kanske få lite sömn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0