När jag blir kär försvinner jag

Nu var helgen slut och den försvann för snabbt.
En helg borde bestå av en vecka och en skolvecka kunde gott vara två dagar då man går i skolan.
Jag har inte gjort allt för mycket , mest bara tagit det lugnt och pussats.
Söndag och allt blir genast så himla tråkigt och tomt.

Tomt och ensamt faktiskt.

Jag sätter mig vid datorn och får genast ånger över allt jag måste göra men som jag inte har gjort.
Skolan är hemsk och jag vet inte riktigt hur jag ska kunna klara av detta läsåret men på något sätt löser det väll sig som allt annat.

Som vanligt ska jag sätta igång med en tråkig uppgift som jag hoppas inte tar allt för lång tid
Sen blir det film i ensamheten.

Åh, varför ska tiden gå så snabbt när man har kul ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0