plupp

Idag var ingen annorlunda dag.
Jag sover väldigt mycke och livet är nog  ganska tråkigt precis i denna stund.
Äter lite halstabletter och panodil och försöker andas så mycket som möjligt.
Spanar på P.S I Love You och fäller några tårar lite nu och då.
Det som är lite irriterande bara är att varje gång jag ska börja fälla en tår så nyser jag massor.
Snart börjar idol och jag vill vara med där.
Lite senare är true blood och det ser jag fram emot.

Tänk att vara en vampyr, leva på natten, vara allmänt läskig och för snygg för att vara levande.
Skulle inte tacka nej till att leva så faktiskt , fast sen finns det ju en nackdel , blod är ju sjukt äckligt.













Kommentarer
Postat av: pauline

Oj! vad jag älskade den bilden på dig!

2009-10-02 @ 16:30:12
URL: http://pysmitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0