Show must go on

Då var helgen slut som vanligt.

Har haft ett par underbara dagar nu och jag vill aldrig att dom ska ta slut men så fort söndagen kommer så är det dags att börja längta efter helgen som kommer.

Just nu är jag lycklig och glad och det känns bra att man har hittat någon man verkligen tycker om med hela hjärtat.
Min hälsa är dock inte lika top noch och skulle helst vilja trycka ner den i en papperskorg.

Skolan är inte min bästa vän just nu och har ingen ork att ta tag i den.
Jag borde ha bytt skola eller valt något jag är mer intresserad av än Religion, Psykologi a & b , filosofi , samhällskunskap och massa annat tråkigt som jag nu nästan tvingas läsa.
Imorgon ska vi hålla föredrag och ösa låtsasnationella.
Har jag gjort det ? Nej...
Pers svenskalektioner är en pest !













Kommentarer
Postat av: Jessica

Vem är det du är underbart kär i?(nyfiken)

:)

2009-09-22 @ 17:32:35
Postat av: Anonym

Jadu, det lär nog visa sig snart ;)

Så det är bara att vänta och se. ;P

2009-09-22 @ 20:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0