tänkte vinna på triss idag

Idaget var hemskt.

Vaknade med svullna ögon som såg sådär förstörda av tårar och jag visste knappt vart jag var.
Stressade till skolan och jag som hade sagt att jag skulle börja äta frukost från och med idag fick ju bara glömma det där. Fick inte ens i mig min dagliga dos av kaffe.

Skolan var förvirrande för min del och jag såg mest bara att läpparna rörde sig på folk utan att riktigt förstå vad dom egentligen sa. Ungefär som att svenskan var ett helt främande språk.

Lite halvsega hålor och hönpojken delade ut sitt nummer till en snygg blondin.

Måla fina bilder på svenskan var nog bäst och sedan gjorde jag inte mer än att kolla på konstiga blåmärken och prata om att man borde göra mer roliga saker. Framför allt  försöka ta sig iväg från västervik någon gång ibland.

Försökte äta mig mätt på päron men det gick inte allt för bra.

Somnade i soffan och drömde mig bort en stund tills det knackade på dörren.

Idol, kändisdjungeln med pippi långstrump och sedan lite annat spanade jag på med pontus medans vi gottade oss med chips, trocadero, glass och nybakad plomonkaka med vaniljsås till.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0