uteilingonskogen

Från vardag till helg.

Min hälsa går lite upp och ner som vanligt men idag blir det skola igen !
När jag träffade den kvinnliga delen av familjen från klass kom jag på att jag verkligen saknade dom och att det kändes som en evighet sen vi träffades sist.

I fredags var jag trött på innersittarlivet och bestämde mig för att träffa min fru.
Vegetarisk blåbärsglass som smakade mjöl och sedan lite kallt kaffe till det var kanske inte det bästa som gick att svälja ner i magen, men att sitta på en brygga och känna höstbrisarna rufsa runt i håret och prata om lite allt möjligt funkade perfekt.


Lite senare kom martin och vi åt lustiga wannabehamburgare .
Jag hälsade på Albin med Co och utanför hans hus hittade jag fyra till fem smygandes brudar som tydligen var nyfikna på vad som hände innanför de olåsta dörrarna.
Lite bubblande öl och "im a creep"  var sådär perfekt mysigt en fredag och mot slutet råkade både cyklar och kedjor falla sönder.

Loerdag och då var det gräsklippning för min del.
Jag är nog ingen tallang inom det där med klippning och till och från drömde jag mig bort och de raka sträckorna var inte längre raka utan mer som lustiga bågar.
Lite frukt, choklad och vin blev det senare på kvällen.
Mysigheterna var helt klart på max!
Palladium (invalidium) gick vi sedan till mötes och en go och glad emma susade och mötte oss.
Hon såg nästan ut som en kvninnlig superman när hon kom där på sin cykel.
Massa J´s var iaf ute den där kvällen och jag fick en känsla av att många pratade engelska.
Prata gamla glada minnen och sedan avlutades kvällen med en lång promenad hem i det iskalla klimatet.
Fin dag på många sätt!

Domingo
Chilla runt, plocka bär och pussats lite extra.











































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0