Kaffe på hela golvet, skönt !

Den här veckan är det nog för mycket av allt på en och samma gång.
Projektarbete
Sång
&
Presenter.
Måste hitta present till både min man som fyller 20 på lördag och till min far som fyller nu på fredag, hur mycket han fyller har jag dock noll koll på, men inget speciellt tal iaf.

Sen är det de där med projektarbetet, trodde aldrig vi skulle lyckas så bra som vi har gjort på så kort tid.

Sången lär ta resten av tiden, mycket träning för nästa vecka är det konserter som står på schemat.
Just nu är jag inte alls pepp på det och det beror nog på att jag själv måste vara med och dansa så mycket när det jag vill göra är att sjunga men allt blir väll bra nu på slutet får jag hoppas på.

Imorgon blir det Växjö universitet med klassen, lyssna på tråkiga föreläsningar osv.
Tror nästan jag skippa det eller något.

Kommentarer
Postat av: Ankiepankies

Hoppas du får en härlig tisdag med mycket sol! :)

2010-04-20 @ 09:46:38
URL: http://ankiepankies.blogg.se/
Postat av: emma

missar när vi dansar då? ;(

2010-04-20 @ 20:49:45
URL: http://juicylucy.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0