Tvungen att köpa ut nässprey

Skön dag.
Började med att sy ihop mina älskade leggins och stressade sedan iväg till skolan med blött hår och maskaran på vift.
Lärare glömde bort oss och handlade om både jesus, judar och öl.
Tog mig över östersjövägen och följde med Emma till willys.
Köpte choklad.
Senare åkte jag och de två männen ner till stan och kollade på killsaker.
Käkade flåd och spanade på folk.
Senare blev det hockey, jag spelade bubbelspel.
Drack lite öl, skrattade och gick sedan hem i mörker.
Stod nyss på en stol för att en äcklig spindel smattrade förbi på golvet.
Såg ut som en stor mus eftersom ljuset här är skevt men pappa kom och räddade mig med en sko och ett papper.
Nu kan jag nog sova gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0