damm, hår och skratt

Nu ska jag tänka efter en stund för att sedan få fram vad jag hade för mig igår..

Hmm. Jag tror dagen började ganska så segt och jag kände mig förkyld och trött. Åt några mackor och sedan satte jag och M igång med att städa rummet.
Har nog aldrig sett ett så smutsigt rum i hela mitt liv. Inte ett rum där man lever iaf. Dammtussarna såg ut som äckligt fluffiga små får som beblandat sig med strumpor på hela golvet.
Efter ett bra tag fick vi ordning på allt och det var dags att ge sig av.
Chillade hos F ett tag och kollade på randomtv sen tillbaka till lägenheten.
Knapriga vindruvor, små taggiga bär och smörpopocorn som vissa tyckte smakade dill hade vi i våra knän medan vi kollade på Facebook filmen.
Kommer inte ihåg vad den hette men den var bra på slutet.
Till en början var det för mycket jidder och killen som var huvudroll var ett smarthead som pratade för speedat för att förstå.
Sen pratade vi om rösten till Scar i lejonkungen var bög och letade efter hästörnar från harry p .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0