"den elaka tomten"

Då ska vi se här. Är några dagar efter i mitt bloggande nu känner jag. Ska försöka bli bättre. Dock sticker jag till Spanien imorgon och firar både jul och nyår där borta. Lite skönt att slippa snön, men lite trist att åka iväg från folk som nu kommer hem från vart dom nu än har varit.

Håller på att packa i full gång nu. Har skrivit en kom-ihåg-lista som förhoppningsvis kan hjälpa mig att inte glömma bort något.
Tycker det är så knepigt med att komma ihåg allt. För här hemma så har man ju allt på sina vanliga platser och tänker inte direkt på allt man använder sig av.
Lyssnar också på låtarna jag sjöng igår på Julkonserten. Låter ganska bra. Ljudet är lite bullrigt bara men går nog att dämpa. Lägger upp låtarna senare idag. När jag har samlat ihop alla mina kläder.

Träffade på en riktig jultomte idag i joggingdress. Sjukt snygg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0