Glida runt , hänga runt , låna pengar .

Vaknade sent sen blev jag väckt av olika sms som bara pep och vibbade.
Sa till F att jag typ nästan var vaken och efter ett tag tog jag tag i livet och gjorde mig i ordning. Dock berodde det på att en spindel kom och hälsade på i sängen och jag flög upp ur sägen som ett skott!
Det blev lunchtime och vi styrde ihop något gott. Det blir faktiskt alltid gott när vi lagar mat fast vi nästan har noll koll på allt.
Igår blev det bakad potatis med avokado, plommontomater och skagenröra. Hur gott som helst faktiskt.
Sen gjorde vi typ det som vi var bäst på. Bara satt och tog det lugnt och kollade på allt möjligt.
På kvällen stack jag till kyrkan för att öva igenom låten jag ska sjunga själv och sedan resten av sångerna som ska vara med på konserten denna söndag som kommer.
Var där från klockan 18-22 vilket gjorde att middagen där hemma blev väldigt sen.
Efter att ha ätit trodde jag att jag var trött men, nej.
Här låg man vaken till klockan tre eller mer och tänkte på att man kanske skulle råka svälja en spindel när man väl hade somnat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0