Jag vet inte vad .

Jag kanske ska ta och berätta lite om gårdagen.
Den var ganska blandad måste jag säga.
Allt från förhoppningar till nedgångar och en stor del av dagen kändes som en berg och dal bana.
Till slut tog jag tag i allt iaf och letade upp en liten vinare i garderoben sen kom frida och hämtade upp mig.
Min kamera jag varit utan ett tag nu hämtade vi och medan jag sprang i trappor körde frida fast i snön.
Fick mig ett gott skratt och kalla tår. Som tur var kom vi loss iaf och en liten gubbe som sa "jag tänker inte sätta mig i en bild idag ska ni veta" hjälpte oss.
Vi tog oss till en lägenhet där det var fest. Vi satt på golvet och roade oss med kort sen bar det iväg med taxi till stan.
Där hamnade man på stället jag borde sluta gå till. Början av kvällen där är alltid bra men slutar för det mesta i kaos. Någon gång borde man lära sig att det alltid är så, men man blundar för det varje gång och blir påmind om det senare på småtimmarna.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0