Julafton typ











Till frukost tog jag mig en liten hut med whiskey. Fy tusan vad äckligt det är men mot halsen är det rena guldet.
Väntade på att få kolla på kalle vid tre men dumma SVT world dissade honom totalt, så ingen kalle för min del.
Åt först lite lightjulbord och sen senare på kvällen åt vi massa mer julmat. Fick sjunga julsånger för människor som uppskattade det väldigt mycket. Andra människor berättade roliga historier och vid vårat bord satt vi med två finska människor som kändes som de riktiga mumintrollen. Stora var dom och dialekten var ju ett plus!
En bra julafton var det för min del. Lite annorlunda mot andra jular men bra var den hur som helst.
Vandrade senare hem i den halvljumma vinden och kollade sedan på påvens mässa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0