Kost poden eller post koden

Gårdagen var annorlunda mot mina vanliga dagar.
Åkte taxi till min sånglektion och självklart skulle taxigubben fatta fel och åka till fel adress. Han tyckte det var bra att jag inte var gravid för då kanske jag hade fött barn pga det guppiga vägen sa han. Mer än det talades vi inte vid.
Sång blev det iaf tillslut och vi gick igenom o helga natt som ska sjungas nästa helg.
Stampade vidare i solskenet och B och jag satt och sjöng och spelade på skype.
Åkte vidare ner till stan igen och käkade lunch. Självklart blev det bakad potatis för min del.
Som vanligt när man är nere på stan och blir det att man gör av med lite pengar. Nu när jag tänker efter på vad jag köpte kommer jag knappt ihåg det. Allt jag minns är ett mörkt läppstift som jag hoppas jag kan ha kvar längre än bara någon vecka. Har en tendens att alltid slarva bort läppgrejer.
Blev en fika på stan senare iaf och det blev smarrig cheescake.
Vi fick för oss att dra på liten dansuppvisning och när vi inväntade den tog vi oss en liten öl.
Vidare hem i snön och fast att Västervik är litet så var jag helt vilse i pannkakan ett tag. Så går det när man bara kollar på marken och har noll koll på vilket håll man går åt.
Blev idol hemma hos F och sedan begav vi oss ut igen i det härliga vädret.
Vi gick till club 9. Där har vi bara varit en gång innan. Jag var där den 19 december. Så nästan ett år sen nu.
Där träffade vi folk som pratade om mitt elefanthalsband, elprylar, synthp pop, kroppar och snusburkskonster.
Vandrade sedan på tomma gator med två som säger att dom kommer bli kända.
Vi får se , vi får se!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0