Lite blod, tårar och grönsaker.

Om jag ska vara ärlig så har den här dagen varit väldigt mörk.
Och när jag skriver mörk så menar jag inte att det har varit mörkt ute eller så utan det har varit mörkt här inne.
Pratade lite med en och vi kom kanske fram till något bra.
Sen sov jag till tre.
Fick mina fina, vackra och helt underbara böcker på posten idag. Dom gjorde mig lite glad i huvudet.
Det är Sookie Stackhouse böckerna. De som dom sedan har gjort true blood serien av.
Det är skönt att försvinna bort en stund. Leva lite bland vampyrer och glömma bort den riktiga, ganska tråkiga och hårda värld jag själv lever i.
Gick på promenad också och frös som vanligt om mina fötter.
Imorgon sticker jag iväg en stund och försöker bli snyggare, och för hoppningsvis lyckligare med varma skor på fötterna.
Nu ska jag kurra ihop mig i min stora säng. Jag kan ligga på alla håll om jag nu skulle känna för det.
Men jag håller mig till min del av sängen. Den högra. Och kramar om kudden tills jag hittar sömnen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0