pang bom i backen

I lördags var det fest.
Fast jag trodde nog det var fredag hela dagen.
Till en början var jag nog väldigt trött,  sjuk och tyckte mest att allt va pest och pyton. Men efter en fresh dusch och några lager med smink så ändrades humöret och det blev att fara iväg på öljakt.
Lidle var stängt så blev fina billiga willys.Och nu tänker nu säkert. Jaha , hon festar på folla. Men meningen var inte att festa utan att bara ha något att slurka på.
Sen satt jag och frida och väntade in klockan.
I snöigt väder gick vi vidare till P där killarna redan satt och chillade med sitt chicago.
Jag som inte skulle festa alls blev festglad trotts allt och när vi sedan skulle bege oss ut i stormen som nu hade blåst upp så ramlade ytterdörren ner i snön.
Skrattar fortfarande när jag tänker på det. Var helt random. Vi stod bara där och skulle öppna dörren och sedan pang, så låg den i snön.
Gick i hastig takt till stan och lyckades fiffla oss fram i kön ganska så snabbt.
Där inne hade vi det trevligt och träffade lite oldies som man inte sett på ett tag.
När klockan inte var så mycket gick vi sedan hem i snön och föll pladask ner i den varma sängen i det kalla rummet.
För en gångs skull var Lördagen en toppenlördag.
Skönt!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0