Sen sen sen sen sen sen sen.

Jag hatar SEN och KANSKEN.
Nog de värsta ord som finns faktiskt. Man kan aldrig bestämma något ordentligt utan allt är bara svävande eller flytande eller vad vi nu ska kalla det för.
Jag vill kunna planera mina dagar. Så att jag vet ungefär hur dom ska se ut. Ungefär som stolpar med stödord då jag kan utföra saker i en viss ordning annars funkar nästan inte dagarna för mig och jag får för mycket energi. Energi som övergår till ilska och elakheter.
Tänk dig att ha så mycket energi så att du har lust att slå på något bara för att du har så mycket rastlöshet eller vad det nu är i kroppen.
Det sitter ungefär i axlarna. Där man får sånna där spänningar och knölar. Där precis sitter all skit som gör mig hyper.
Tusan att snön ska vara så kall och vädret så oinbjudande på något vis annars hade jag kunnat va ute på mina äventyr. Och att skotta snö är för tungt. Då går mina armar av.
Allt man kan göra går så snabbt att göra.
Liksom att sminka sig, att klä på sig, äta frukost, kolla på tv, öva på låtar, städa rummet osv. Allt går på några sekunder.
Förstår inte varför allt ska gå så snabbt för mig när det för andra kan ta en hel dag att göra något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0