Sovasovasova

Vaknade tidigt och kunde inte somna om så kollade på inspelade house avsnitt samt ncis.
Käkade några goda knäckemackor med den glada kon osten och rökt skinka. Riktigt smarrigt faktiskt.
Sen fick jag för mig att läsa bok i obehagligt ljus vilken slutade med att jag somnade med sida 57 uppslagen.
Drömde om att jag skulle beställa pizza och var väldigt stressad i min dröm över att jag inte skulle hinna.
Tror faktiskt jag kommer hinna på riktigt om jag nu ska göra det.
Tog mig en liten solning och låg och tänkte på hur dumt det är mot huden egentligen. Synd att brun utan sol eller liknande ska vara så fult.
Men nu ska jag iaf fixa lite mat sen får jag se vad som händer.
Tänkte lyssna på september iaf och dunka sönder golvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0